Artikkelarkiv

A-KULLET født 9 Juni 2014

18.06.2014 18:14
Mor: NORD UCH NJV-11 Zkrubbes Ophelia  Far: NUCH DKJV-12 Fjällbrisens Nitro     Ophelia og Nitro fikk 3 herlige gutter natt til 1. pinsedag 9 juni 2014. 1 tricolor og 2 viltfarget.  Fødselsvekt: *Hannhund 1: Tricolorsvart, 255g *Hannhund 2: Viltfarget, 242g *Hannhund 3:...

A-kullet født 09.06.2014

18.06.2014 17:59
Hannhund 1: Tricolor svart, fødselsvekt 255g Hannhund 2: Viltfarget, fødselsvekt 242g Hannhund 3: Viltfarget, fødselsvekt 212g

Valper født 9 juni 2014

18.06.2014 17:49
3 hannhunder kom til verden kl. 00.10 9 juni 2014. Alle er reservert! Se mer under "valper"

En liten uke igjen

08.06.2014 17:10
Nå er det ikke lenge igjen før vi endelig får treffe de søte små som vokser og trives i magen til Ophelia :) Hun begynner først nå og ville ligge litt for seg selv, og sover mye og sparer krefter.

Ophelia snart 7 uker drektig, kun 2 uker igjen

30.05.2014 19:55
Nå begynner Ophelia og bli tung. Hun som ellers er så spretten syns det er litt tungt å hoppe inn i bilen, så nå blir hun løftet inn og ut ;) Må passe på den gravide vettu!  

Vi venter valper!

22.05.2014 17:09
NORD UCH NJV-11 Zkrubbes Ophelia er parret med N UCH DKJV-12 Fjällbrisens Nitro. Valper ventes 2 uka i Juli, og vil være leveringsklare ca. 2 uka i August. Se under fliken "hunder" for å lese mer om foreldredyrene.    

Aridgeocrats Wishbone Wendy

13.05.2013 19:53
Navn: Aridgeocrats Wishbone Wendy (Stella) Født: 19.09.2012 Kennel: Aridgeocrats Kennel, Norge Mor: Nuch Yacatis Yrsa av Nordic Far: Aridgeocrats Frimodige Frigg HD: A Størrelse: ca. 33 Farge: Tricolor Meritter: Deltatt på 3-4 utstillinger i junior, og fått CK på alle   Stella er en...

Stallogaisas Bali