Artikkelarkiv

Valpene 3 uker gamle

01.07.2014 17:47
Nå har valpene blitt hele 3 uker; tiden går så fort!  De har nå begynt å lekesloss litt med hverandre;knurrer og biter på hverandre. De tygger mye på fingrene våre også, for nå kommer tennene snart og det klør fælt! De får også sitt første måltid utenom melken de får fra Ophelia idag. Til...

Våre hunder

18.06.2014 19:31
Les mer om våre hunder under hvert respektive navn

A-KULLET født 9 Juni 2014

18.06.2014 18:14
Mor: NORD UCH NJV-11 Zkrubbes Ophelia  Far: NUCH DKJV-12 Fjällbrisens Nitro     Ophelia og Nitro fikk 3 herlige gutter natt til 1. pinsedag 9 juni 2014. 1 tricolor og 2 viltfarget.  Fødselsvekt: *Hannhund 1: Tricolorsvart, 255g *Hannhund 2: Viltfarget, 242g *Hannhund 3:...

A-kullet født 09.06.2014

18.06.2014 17:59
Hannhund 1: Tricolor svart, fødselsvekt 255g Hannhund 2: Viltfarget, fødselsvekt 242g Hannhund 3: Viltfarget, fødselsvekt 212g

Valper født 9 juni 2014

18.06.2014 17:49
3 hannhunder kom til verden kl. 00.10 9 juni 2014. Alle er reservert! Se mer under "valper"

En liten uke igjen

08.06.2014 17:10
Nå er det ikke lenge igjen før vi endelig får treffe de søte små som vokser og trives i magen til Ophelia :) Hun begynner først nå og ville ligge litt for seg selv, og sover mye og sparer krefter.

Ophelia snart 7 uker drektig, kun 2 uker igjen

30.05.2014 19:55
Nå begynner Ophelia og bli tung. Hun som ellers er så spretten syns det er litt tungt å hoppe inn i bilen, så nå blir hun løftet inn og ut ;) Må passe på den gravide vettu!  

Vi venter valper!

22.05.2014 17:09
NORD UCH NJV-11 Zkrubbes Ophelia er parret med N UCH DKJV-12 Fjällbrisens Nitro. Valper ventes 2 uka i Juli, og vil være leveringsklare ca. 2 uka i August. Se under fliken "hunder" for å lese mer om foreldredyrene.    

Aridgeocrats Wishbone Wendy

13.05.2013 19:53
Navn: Aridgeocrats Wishbone Wendy (Stella) Født: 19.09.2012 Kennel: Aridgeocrats Kennel, Norge Mor: Nuch Yacatis Yrsa av Nordic Far: Aridgeocrats Frimodige Frigg HD: A Størrelse: ca. 33 Farge: Tricolor Meritter: Deltatt på 3-4 utstillinger i junior, og fått CK på alle   Stella er en...

Stallogaisas Bali